parallax background

 

 

 

با استفاده از روش های نوین یادکیری فعال

فراگیران را

درگیر کنید

 


 

معرفی شبکه اجتماعی سازمانی لایفا

 

شبکه اجتماعی سازمانی یا (ESN – Enterprise Social Network) لایفا می توانند ابعاد گسترده ای از نیازهای سازمان ها را پوشش دهد،

از مباحث مربوط به مدیریت اطلاع رسانی ها و ارتباطات داخلی سازمانی گرفته تا مباحث مربوط به ارتقاء بهره وری کارکنان.

ویژگی های شبکه اجتماعی سازمانی لایفا

 
  • امکانات عمومی شبکه های اجتماعی

در شبکه اجتماعی سازمانی لایفا، مشابه شبکه اجتماعی اینستاگرام کاربران می توانند پست ها یا محتواهای آموزشی را لایک کنند، کامنت بگذارند و در صورت تمایل می توانند محتوا تولید کنند و سایر همکاران خود را دنبال کنند تا از آخرین پست های آنها مطلع شوند.

  • پروفایل کاربری

در پلتفرم شبکه اجتماعی سازمانی لایفا، هر کاربر یک پروفایل اختصاصی دارد که سایر کاربران می توانند علاوه بر مشاهده اطلاعات و محتواهای تولید شده آن کاربر/کارمند، امتیازات و مدال های دریافتی آن فرد را نیز مشاهده کنند. همین موضوع باعث می شود که کارکنان برای کسب امتیاز بیشتر، فعالیت بیشتری داشته باشند، که در نهایت منجر به افزایش انگیزه و وفاداری بیشتر کارکنان می شود.

  • مدیریت صورتجلسات

مدیریت صورت‌جلسات در لایفا به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد  پس از اتمام هر جلسه به سادگی صورتجلسه خود را مکتوب کنند و آن با سایر اعضای حاضر در جلسه به اشتراک بگزارند و سپس از طریق اپلیکیشن نسبت به پیگیری مصوبات آن با یکدیگر در ارتباط باشند.

  • ساخت انواع نظرسنجی

لایفا امکان ساخت نظرسنجی‌های متنوع را فراهم می‌کند. از نظرسنجی‌های اداری گرفته تا انجام ارزیابی‌های کارکنان، همه را می‌توانید به سادگی ایجاد و نتایج را تحلیل نمایید.

  • مدیریت محتوا بر اساس سطوح دسترسی

با این ویژگی می‌توانید محتواهای آموزشی و اطلاعات را بر اساس سطوح دسترسی مختلف در سازمانتان مدیریت کنید. این ویژگی به کارکنان اجازه می‌دهد تا به اطلاعات مرتبط با وظایف خود دسترسی داشته باشند.

  • امکان ورود کاربران برون سازمانی

لایفا به شما این امکان را می‌دهد تا کاربران برون سازمانی نیز به سادگی و با مدیریت شما وارد سیستم شوند و از محتواهای آموزشی و سایر اطلاعات مجاز مختص خودشان بهره‌برند.

  • مدیریت دانش (امکان مستندسازی تجربیات کارکنان)

کاربران با هدف یادگیری مستمر در سازمان می توانند از ویژگی تولید محتوا استفاده کنند. با  پلتفرم آموزش درون سازمانی لایفا، کارکنان می‌توانند تجربیات و دانش خود را به اشتراک بگذارند که باعث افزایش تبادل دانش در سازمان می‌شود.

  • مبتنی بر گیمیفیکیشن

لایفا از عناصر گیمیفیکیشن استفاده می‌کند تا یادگیری را برای مخاطبین جذاب کند. با این ویژگی، یادگیری به یک تجربه مشابه بازی تبدیل می‌شود و کارکنان با حضور در چالش‌ها، مسابقات و پاداش‌های مختلف انگیزه بیشتری برای یادگیری دارند. این ویژگی به ارتقاء مشارکت کارکنان در فرآیند آموزشی و ایجاد رقابتی سالم در سازمان کمک می‌کند و همچنین اثربخشی یادگیری را نیز افزایش می‌دهد.

در لایفا ما عناصر بازی نظیر: امتیازات، مدال ها و حتی بازی های آموزشی را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم تجربه استفاده از اپلیکیشن را برای کاربران نهایی، جذاب تر کنیم و انگیزه آنها را برای فعالیت در اپلیکیشن بالا ببریم.

برخی از عناصری که جهت جذاب سازی اپلیکیشن مورد استفاده قرار گرفته اند:

  • دریافت امتیاز به ازای انتشار پست
  • رسیدن به هدف مطالعه روزانه
  • ورود مستمر به اپ

و ....