parallax background
 

 

 

با استفاده از پلفترم آموزشی لایفا   

آمـوزش سازمـانی  خود را 

متمرکز و هدفمند آغاز کنید

 

 

معرفی پلتفرم آموزش سازمانی لایفا

 

پلتفرم آموزش سازمانی که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرآیند یادگیری را بهبود بخشند. سامانه مدیریت یادگیری لایفا بر پایه یادگیری خرد یا همان میکرولرنینگ(Microlearning) یک ابزار پیشرفته   برای آموزش درون سازمانی است.

این اپلیکیشن با بهره‌گیری از مفهوم یادگیری خرد، آموزش در واحدهای کوچک (زمان های کوتاه)، این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و مکانی که بخواهند، به  ارتقاء مهارت‌ها و دانش‌ خود بپردازند.

پلتفرم مدیریت یادگیری سازمانی لایفا از مفاهیم نوین یادگیری ذیل پشتیبانی می نماید تا فرآیند آموزش سازمانی را به نهایت بهره وری برساند.

  • یادگیری خُرد(Microlearning)
  • یادگیری از طریق بازی(Learning through play)
  • یادگیری اجتماعی (Social Learning)

ویژگی های سامانه مدیریت یادگیری سازمانی لایفا

 
 

در سامانه یادگیری مدیریت لایفا

  • یادگیری اجتماعی

یادگیری اجتماعی به معنای ایجاد محیطی است که کاربران بتوانند از تعامل و همکاری با یکدیگر در فرآیند آموزش و یادگیری بهره ببرند.

این پلتفرم سازمانی این امکان را می‌دهد تا افراد در کنار یادگیری انفرادی، از تبادل تجربیات و دانش با دیگر کاربران و همکاران خود نیز بهره‌ ببرند. این تعاملات می‌تواند از طریق چت‌ها، انجمن‌ها، گروه‌های اجتماعی و اشتراک گذاری محتوا صورت گیرد و به افزایش تعاملات اجتماعی و یادگیری همگانی کمک کند.

پلتفرم آموزش سازمانی لایفا امکان ایجاد ارتباطات اجتماعی بین یادگیرندگان را فراهم می‌کند تا به یادگیری گروهی و تبادل دانش تشویق شوند.

  • پنل مدیریت حرفه ای 
  • انعطاف‌پذیری در تدوین محتوا

 اپلیکیشن یادگیری خرد لایفا به مدیران و مدرسان این امکان را می‌دهد تا محتواهای آموزشی را به سادگی تدوین، به‌روزرسانی و سفارشی‌سازی کنند. تولید محتوا در لایفا با فرمت های متفاوتی از قبیل تصویر، گالری عکس، ویدیو، فایل صوتی، آزمون های مبتنی بر بازی و سرگرمی انجام می گردد.

  • برگزاری جلسات آموزشی آنلاین به صورت مستقل

کارمندان یک سازمان می توانند به صورت مستقل و در هر زمانی که برایشان مناسب است، به جلسات آموزشی آنلاین دسترسی داشته باشند و هم چنین می‌توانند زمان و مکان آموزش را براساس نیاز خود تعیین کنند. این ویژگی مناسب افرادی است که در ساعات کاری مشغولند اما می‌خواهند به یادگیری خود ادامه دهند.

 
 
  • قابلیت آموزش در هر زمان و مکان

 کاربران امکان این را که در هر لحظه و هر مکان بخواهند، به یادگیری بپردازند و متناسب با زمان‌ خود، مهارت‌ها و دانش‌ جدید کسب کنند را دارند.

  • یادگیری بر پایه نیازهای فردی (Personalized learning)

  کاربران به محتواها و مهارت‌هایی که به شخصیت و نیازهای آن ها مرتبط است، دسترسی دارند. این برنامه به طور دقیق به نیازهای هر فرد پاسخ می‌دهد.

  • پیشرفت گام به گام

 اپلیکیشن لایفا با ارائه محتواهای آموزشی در واحدهای کوچک، امکان پیشرفت گام به گام را به کاربران می دهد تا از طریق جلسات کوچک آموزشی به اهداف مطالعاتی خود دست پیدا کنند که این به معنای ارائه محتوا و آموزش در سطوح مختلف است. کاربران یادگیری را از سطوح مبتدی تا پیشرفته تکمیل کرده و این رویکرد به آنها اجازه می‌دهد که یادگیری را با توجه به تجربه و توانایی‌های خود برنامه‌ریزی کنند و به تدریج به سطوح بالاترین دانش دست یابند

سامانه مدیریت یادگیری

سامانه مدیریت یادگیری

سامانه مدیریت یادگیری

پلتفرم آموزش سازمانی

 

  • ارزیابی و پیگیری عملکرد

بخش مهمی از فرآیند یادگیری، ارزیابی عملکرد و پیگیری پیشرفت است. بنابراین امکان مشاهده روند پیشرفت به کارمندان در لایفا وجود دارد و از طریق ارزیابی‌های مداوم می توانند عملکرد خود را بهبود بخشند   

فرآیند رزیابی  در پلتفرم آموزش آنلاین سازمانی لایفا  شامل آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها، مشاهده میانگین زمان صرف شده در اپ، وضعیت دوره های آموزشی، پست های منتشر شده و ... می باشد. اطلاعات به دست آمده از ارزیابی‌ها به کاربران و مدیران داده های مفیدی راجع به جزییات پیشرفت و عملکرد ارائه می‌دهد.